SimCorp

SimCorp’s nye strategi og visuelle identitet på 45 sekunder

Over 40% af verdens top-100 finansielle virksomheder arbejder på SimCorp’s platform. Så når man som verdensleder præsenterer ny brandstrategi og visuel identitet, ligger der en opgave i at få den kommunikeret ud i markedet. Det har vi hjulpet SimCorp med. I en 45 sekunders brandfilm bliver du klogere på, hvordan SimCorp hjælper asset managers til succes. Det handler om valg. Om vigtigheden af at blive præsenteret for de rigtige valg i et skiftende og uforudsigeligt marked.

Andre projekter

Alka – nyt univers / June / Employer branding / DBU / Niels Brock / FANT / Bornholm Distillery / Stregen i sandet / Alka Mobil / Regnbuekoalitionen / SimCorp / Specialisterne / Niels Brock Live / Alka Boomerang Børn / PenSam / PFA / Niels Brock – EUX Business / Alka Curlingbekendelser / Woods / Skovkvarteret / Jepson Charcuteri / Business Lolland-Falster /