Specialisterne

Sådan fik verden øjnene op for fordelen ved autister

Hvert år afholdes International World Autism Awareness Day. I den anledning har vi hjulpet organisationen, Specialisterne, med at sætte fokus på fordelen ved at ansætte mennesker med autisme. For med autisme følger ofte specielle kompetencer. Vores opgave var at gøre virksomheder, privatpersoner og pårørende klogere på, hvordan de kan udnytte disse fordele - og hjælpe med at sprede det gode budskab. Kampagnen omfattede film, kampagnesite og kommunikation på sociale medier.

Andre projekter

Alka – nyt univers / June / Employer branding / DBU / Niels Brock / FANT / Bornholm Distillery / Stregen i sandet / Alka Mobil / Regnbuekoalitionen / SimCorp / Specialisterne / Niels Brock Live / Alka Boomerang Børn / PenSam / PFA / Niels Brock – EUX Business / Alka Curlingbekendelser / Woods / Skovkvarteret / Jepson Charcuteri / Business Lolland-Falster /