For de fleste af os kan januar og februar godt være lidt trælse at komme igennem. Undersøgelser viser faktisk, at halvdelen af os føler os mere trætte og uoplagte i vintermånederne. Men hvad nu hvis du kunne blive genopladet, mens du lader din bil op på en lynladerstation?
Det er tanken bag denne Audi-kampagne, der tilbyder energigivende terapi-lys til elbilister, der føler sig lidt flade i den mørke tid. I samarbejde med en lysdesigner har vi skabt en outdoor reklame med en særlig lyskilde, der stråler med 12.000 LUX, som hjælper med at øge niveauet af serotonin i hjernen. Lys-installationen blev omdrejningspunkt for en Audi-kampagne med temaet ”drivefulness”.
Drivefulness
Bilreklame er for det meste teknisk med fokus på produktet. Derfor har vi sammen med Audi udviklet et begreb, vi kalder ”drivefulness”, hvor vi dyrker den mere holistiske side af oplevelsen ved at køre en elektrisk Audi.
Lysterapi er en af en række initiativer, som sætter strøm til ”drivefulness.”
Lysterapi-installationen har vi udviklet i samarbejde med en lysdesigner. Den rummer en særlig lyskilde, der stråler med 12.000 LUX, som tænder sammen med gadebelysningen.
Lys-terapi hjælper med at øge humøret og niveauet af serotonin i hjernen.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.