Audi x FCK

Hvordan får man en plads i hjertet?

Fordi du er sponsor i FCK, giver det dig ikke automatisk en plads i hjertet hos klubbens fans. Så hvordan gør man Audi-brandet relevant for en fan, og gør det på en måde, som ikke begrænser sig til stadion?
Ideen om at takke dem, der henter, er som udgangspunkt en hyldest til boldhenterne, som normalt ikke får meget opmærksomhed. Men det er også en hyldest til alle de forældre, som trofast henter og bringer deres børn. For det løfter kampagnen op fra at være en sponsor-aktivering til en generel brand-aktivering.
Kampagnen omfatter film, outdoor og en fan-aktivering, hvor du kan nominere en ”henter”, som fortjener en særlig hyldest på stadion. Måske fordi vedkommende altid henter øl i pausen, eller kører til udekamp i Jylland. Vi har udviklet kampagnen for Audi og FCK, og vi har også selv produceret filmen. For på den måde kan vi bedre sikre al det nærvær og autenticitet, som passer godt til Audi-brandet.