Audi x Jesper Buch

Hvordan viser man den menneskelige side af Audi-brandet?

Audi har normalt fokus på produktet og de rationelle argumenter. Men med lanceringen af et nyt partnerskab med Jesper Buch har Audi ønsket at udforske de mere emotionelle værdier, for derigennem at styrke positionen som det progressive brand i luksusklassen.

Vores løsning sætter fokus på livet uden for arbejde. Måske en overraskende vinkel, for Jesper Buch er kendt for sin kompromisløshed, når det gælder karriere og ambitioner. Netop derfor synes vi, det var interessant at vise nogle nye nuancer af stjerne-iværksætteren og lade ham tale ind i en af vor tids store udfordringer.

”Kør godt hjem”-kampagnen omfatter blandt andet film og en Audi Talk, der sætter fokus på, hvordan man bedst finder den rette balance i nutidens arbejdsliv. Vi har selv stået for både idé, produktion og instruktion. For på den måde kan vi få mere ud af budgettet og samtidig sikre, at ideen lever i den færdige film.