Copyright © 2024
All Rights Reserved

Blegdamsvej 6
DK—2200 Copenhagen

hello@eiffelcph.dk
Tel. ‭+45 21 74 71 25
 
June by Danske Bank

A real dad talk

En kærlig opsang gav en ny generation modet til at springe ud i investeringslivet.

Selvom folk i 30-40-årsalderen generelt har tjek på tingene, så føler de sig umodne, når det gælder investering. De synes, det er svært, usikkert og en lille smule farligt. Vi gav de unge voksne et kærligt skub fra en alletiders super-far: Straight out of Beverly Hills.

Dad Talks med Jim Walsh
Selvom målgruppen var forholdsvis bred, så var de alle unge i 1990’erne. Og de var vokset op med Brenda og Brandons far, Jim Walsh, som de kendte som fornuftens stemme i Beverly Hills 90210. Derfor tog vi til Californien og genoplivede skuespiller og superfar, James Eckhouse. I en serie Dad Talks giver Jim en kærlig opsang til sine ”børn”, som i mellemtiden er blevet voksne. Jim synes, det er synd og en skam, at de forsømmer at forvalte deres opsparing, når man hverken behøver at være økonom eller millionær for at investere med June by Danske Bank.
Hædret med årets Rambuk
Jim var den mest elskede TV-far for en hel generation af unge i 90’erne. Og han havde ikke mistet tiltrækningskraften 25 år senere. I kampagneperioden oplevede June en tredobling af den ugentlige omsætning og en fordobling af antallet af nye kunder. Samtidig kunne Danske Bank glæde sig over et brandløft på 26%. Er det meget, spørger du måske. Det var nok til, at kampagnen blev hædret med Årets Rambuk for den mest effektive kampagne.
Vinder
Årets Rambuk
3 x
Ugentlige omsætning
2 x
Nye kunder
26 %
Brandløft
 

Next case