Niels Brock

For os, der handler

Hvordan viser man en ny generation, at den gamle skole står for mere end stolthed og tradition?
For de fleste i erhvervslivet er Niels Brock forbundet med stolthed og tradition. Men hvordan viser man uddannelsessøgende, at det gamle navn dækker over langt mere? Vi fandt svaret i spændingsfeltet mellem gamle værdier og moderne skabertrang, og det er blevet til en brandkampagne samlet under et nyt løfte: For os, der handler.
Vores afsæt var en Epinion-undersøgelse, som viser, at for de unge er Niels Brock et mere aktivt tilvalg i forhold til det almene gymnasium. Kampagnen er skabt i mødet mellem netop denne indsigt og den merkantile iværksætterånd, som præger både Niels Brock og erhvervslivet generelt.
 
 
Til at formidle løftet valgte vi en række tidligere elever, som siden har skabt succesfulde karrierer. Blandt dem Trygs CEO Morten Hübbe, den tidligere FCK-profil Thomas Delaney, influencerne Marie Vagn-Hansen og Emilie Briting, og iværksætterne Jannick Christensen, COO i Washa, Anja Lytzen stifter af Lirum Larum Leg og Nicklas Kany fra MentorDanmark
3,8 mio
Eksponeringer
745.844
Unikke brugere
+76 %
Annoncegenkaldelse
37.231 Klik
Genereret til sitet

Andre projekter

Niels Brock / Alka, Unge / PenSam, Talent100 / Alka / PFA / Woods / Skovkvarteret / Jepson Charcuteri / Business Lolland-Falster / EKF / Art Frankly / Folkekirken / PenSam / Museum /